torsdag 1 oktober 2009

loong day



- att jag är frisk och har än så länge hälsan i behåll. inte illa ju!

- att min farfar kommit hem ifrån sjukhuset och att allt gick bra..


- idol-erik. VILKEN RÖST!





- blondinbloggarna som snyltar åt sig ALLA läsare. puh?

- däck. jaa, däck. jag måste snart köpa nya vinterdäck och USCH vad dyrt.

- kändisdjungeln? otroligt dåligt, verkligen.

när man jobbar ifrån 13-21 är det allt annat än svårt att vara särskilt aktiv på bloggen tyvärr.
man kommer hem, hinner knappt ta ett andetag innan man känner att man måste lägga sig (börjar jobba sju imorgon)

gunvald ligger alldeles nära nu, han snarkar också. ovanligt högt.
haha, mysigt störande.

snart är det helg.
jobbar för andra helgen på rad.
kommer det att överlevas? den som lever får se.

tråkigt bara för jonas som ska vara här under tiden..

1 kommentar:

  1. jag är ju också hemma u :( dissa mig igen? skämt åsido, vet att jobb är viktigt. /petra

    SvaraRadera