måndag 26 oktober 2009

bilder ifrån helgen som var

när jag började ladda in mina foton till datorn insåg jag hur LITE kort jag knäppte i helgen, fy mig.
jag som alltid brukar vara så flitig att ta upp kameran ur väskan, och fototerra kort.
nästa gång blir det mer, jag LOVAR!

för att sammanfatta helgen så har vi provat och ätit umeås godaste pizza i teg.
spelat frågespel med SJUKT svåra frågor. (jag behöver spel med barnfrågor tror jag)
kilat omkring på stan, jonas köpte både sig en snygg vinterjacka och en mysig hoodtröja.
jag fick ett kalasfint armband av jonas.

i söndags innan hemgång åkte vi och hälsade på hekke&goran på ersboda. (rikström var också med)
lika skabbiga som vanligt och samma sjuka humor som vanligt, men jag gillare. haha.
vi bjöd stackarna på mat och fika, och jag försökte mest undvika gorans äckliga "monster" en iller dvs. som sprang omkring på golvet och kringlade sig. ousch.

hursomhaver, trevlig helg. dax för jobb, vi hörs senare.



"värdinnan" själv.

sällskapsspel-mys efter maten.

detta superfina armband fick jag av jonas.

jonas nördar framför datorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar