lördag 31 oktober 2009

bara i mina fantasier







vilken dag..
det började med att jag fick lov att plocka upp använda snuspåsar på golv och bord ifrån en viss person som inte har vett att slänga sånt äckelpeckel.

när den frustrationen hade gått ur mig åkte jag frid och fröjd in till stan för att köpa lite vin på systembolaget.
tror ni inte att dom har stängt hela dagen idag?
hade bara lust att slå sönder ett fönster, ta på mig rånarluvan och hoppa in och sno en vinare.
men sån är inte jag, bara i mina fantasier. höhö.

jonas hade verkligen INGEN mat hemma, jag menar verkligen ingen, sista utvägen fick bli att ta en kvarglömd billyspizza till FRUKOST!
tro du man kände sig sunkig?

som tur är så blir nog kvällen suvve, vi är bjuden på middag hos jonas mamma och sambo.
det blir kalas, förmodligen lite bättre än en fettig billys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar