fredag 25 september 2009

vi mot världen



medans
vissa gillar att spela gittarr, meka med bilar, fridrott eller dylikt så gillar jag att klista in mig själv i olika sammanhang i en fantasivärld, normalt? INGEN ANING. men roligt är det.

jag bytte ut mig själv med kvinnan med den OTROLIGT jobbiga enformiga rösten och på köpet fick jag ett glas champagne. lyx.

men vi funkar så vi svenskar, vi sitter och pratar med arbetskamraterna på jobbet hur otroligt fånigt program som "svenska hollywood fruar" är.
men i smyg sätter vi oss VARENDA avsnitt och tittar på programet med HATKÄRLEK och kan inte tänka oss att missa ett avsnitt.


1 kommentar:

  1. Ja, jag är lite stolt över mig själv. Det var totalt vidrigt att höra sin egen röst dock. Eller nej, det var ännu värre att se sin mun prata. Det var värst.

    SvaraRadera