onsdag 23 september 2009

facebook

jag har alltid haft något emot facebook.
ingen aning varför. kanske var det för att det blev så stor sak av det över en natt och helt plötsligt hade alla det och man förstod inte riktigt det bra med det.

men så tog jag fingret ur och skaffade mig en facebook för någon dag sen.
vad roligt det är!
ta kontakt med gamla kontaker, hålla kontakten med nya kontakter och simma runt bland allas bilder.
facebook är såklart kanske inte ett långvarigt sätt att hålla kontakten med alla, krävs lite mer än så.
men det är en hjälp på vägen, absolut.

finns SÅ många människor jag inte träffat på länge länge som kommer upp i mina tankar ibland.
som jag saknar innerst inne och har gjort länge.
som jag har väldigt många och fina minnen.


magdalena och johanna.

vi gick hand i hand från 7an till 9an och umgicks inte bara på skolan
utan en hel massa på fritiden och hade ruskigt roliga år. ni flyttade, och på den vägen var det. johanna träffade jag av en slump på stan för någon dag sen och det var helt underbart att se henne igen, hon strålade verkligen. EFTER ALLA DESSA ÅR träffades vi igen. först trodde jag knappt mina ögon. magdalena har jag dessvärre inte träffat på länge men hoppas att den dagen kommer med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar