tisdag 22 september 2009

blahula


sådär ser man ut när sminket ska tvättas bort
för natten. höhö

svartöga.

pappa tittar på tv, mamma ligger och läser
expressen, gunvald chillar.

kan inte fatta att kvällen snart redan är över, tragiskt.
klockan var ju just fyra och jag slutade för dagen.
vart tar dagarna vägen?

det jag i princip har hunnit åstadkommit idag är bloggning, promenad med hunden och lite idoltittning.
eller iof, städade rummet också. STOLT!

imorgon är jag ledig, heaven.
om någon vill umgås och hitta på något är det bara att slå en pling eller två.
jag är sällskapssjuk.

eller bara ring.
att snacka länge om ingenting är jag lite av ett proffs på.

1 kommentar:

  1. Hej vännen! Hade jag inte haft så mycket plugg denna vecka hade jag gärna träffat dig en sväng idag, men du kanske har möjlighet att ta en fika med mig nästa vecka? Du kan väl höra av dig i så fall :) Föresten, var köpte du ditt namn-halsband och vad kostade det? Har kollat runt lite på sånna och har för mig att du beställde ditt här i stan.. Puss och kram

    SvaraRadera