onsdag 30 september 2009

back in town


köpte jättefina dessertskålar till lägenheten.

titta vilket fint gundhalsband. med en vinge och allt.

idag åkte jag hem till övik igen.. än fast det är jobbigt att skiljas ifrån jonas
så kändes det ändå riktigt skönt.
var och tittade in med gunvald på nyöppnade djurmagasinet och köpte lite smått och gott där.
sedan till mormor och hälsade på i vanlig ordning.

nu är jag hemma, kom just hem ifrån second hand här i gottne och fyndade lite (se ovan)
ikväll tänker jag och jennie, och möjligtvis emma dra till stan där det är "tjejkväll"
stan stänger nio, lite diverse erbjudanden och invigning av gina tricot! min favorit affär! WIHO! (jag är glad)


en trött gunvald efter en lång bilfärd med mamma.

äh, den fick dug.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar