söndag 30 augusti 2009

favorit i repris

20 sanningar om paulinaxx
1. jag har blivit intervjuat i tv en gång! pfft. 2. jag är en grymt rastlös person och vill helst att det ska hända något hela tiden. 3. jag HATAR att vara osminkad och skulle inte sätta min fot på stan utan smink. 4. jag sitter ofta och duschar, varför? asbekvämt ju! :D 5. har en otrolig hårstån-i-mat fobi. 6. är väldigt väldigt känslig så jag storbölar ofta till fjantfilmer. 7. jag tycker att ådror på armar är ashett på killar. 8. jag avskyr omogna människor som snackar en massa skit bakom ens rygg 9. jag har en underbar pojkvän som jag älskar mest. 10. har spytt bredvid ett par som hade sex en gång, haha 11. jag hatar färglada färger. 12. när jag gick på gymnasiet fick jag använda mig av en ”light mattebok” mohha 13. jag hatar sportiga kläder 14. jag är besatt i att köpa underkläder, har så mycket trosor att jag inte kan stänga min troslåda. intressant? :D 15 har aldrig känt behov av att teströka en cigarett, tro det eller ej, tycker det bara ser jävligt slummigt ut. också är det dyrt. 16. om jag har varit sjukt stressad på jobb eller dylikt kan det blossa upp utslag under hals 17. jag är egentligen blondin 18. jag har gråtit på fyllan, men tycker det är sjukt fjortis att göra det, haha 19. jag har absolut ingen bacillskräck 20. jag hatar actionfilmer.



1 kommentar:

  1. Tack så mucho!

    "har spytt bredvid ett par som hade sex en gång".
    Jag känner ett oerhört sug efter att få veta historien bakom detta ;)

    SvaraRadera