måndag 31 augusti 2009

andas genom mig



den här megakaninen får bli min sovkamrat inatt eftersom jonas åkt hem, buhu.
lämna mig sådär, vilken stil va? :)

la just i min nattinpackning till håret som jag ska låta verka över natten.
dyra hårprodukter är något jag kör stenhårt med nuförtiden, kanske man blir totalblåst, men jag smetar in det i håret och inbillar mig att det borde vara bra iaf. haha

imorgon börjar jag jobba åtta och jag känner att "jag borde sova snart för jag ska upp tidigt imorgon bitti"-känslan/ångesten ligger och gnager.

ångesten kan sedan övergå till en liknande konversation med sig själv..

jag borde
jag måste
jag vill uppnå
jag vill prestera
jag vill fixa
jag vill försöka
jag vill prova
jag vill..

men innan jag somnar tänker jag lyssna på uno s. en mysig röst man lätt kan somna till..

Du måste förstå mig nu Jag älskar att höra din röst Det finns inget självklart längre Finns ingen lidelse som känns sann Den stora Guden sover Så långt ifrån all verklighet Vet inte längre vad jag skall tro Det finns inga gränser här mer Jag förstår inte det jag ser Det enda jag begär, det enda jag vill Är att komma så nära Så nära att jag vet
Nära sanningen
Nära som det känns Nära det som är meningen Nära skrattet Nära tårarna
Det som förändrar och förenar oss
Det enda jag begär är att komma nära dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar