onsdag 1 juli 2009

älskade mormor

jaa, ingen dag är den andra lik under livets gång, motgångar ÄR vardagsmat.
dagar kan gå ifrån att vara helt perfekta till fullkomligt kaos.

min mormor ligger på sjukhuset nu, åkte in inatt.
min mormor är bland det finaste vi har och har haft svårt att hålla igen tårar.

var dit idag och hälsade på henne, gav hon lite veckotidningar att sysselsätta sig med när vi inte är där.
men jag har bett för henne (ja, jag har faktiskt det)
och jag tror verkligen att det kommer att gå bra, hon är stark, jag vet det.

orkar inte gå in på det mer detaljrikt, men sånnahär gånger inser man verkligen vad innebörden av "skynda att älska" betyder.
man ska verkligen vara glad över det man har, för ofta kan det vara så att det inte är förren man mister någonting man inser vad det betytt
allt kommer bli bra mormor, älskar dig så otroligt.

1 kommentar: