måndag 29 juni 2009

sommar-syndrom


idag kom jag på en sak, jag har nog drabbats av sommar-symdromet.
nivet att man får hemska panikkänslor över att man inte kommer att hitta med att umgås med dom man vill och att åka på det ställen man vill, det liksom kittlar i kroppen hela tiden.
en jobbig gnagande känsla som finns inom en hela tiden.

på sommaren blir man lite smågalen med, man vill
ta nakendopp mitt i natten när alla sover, man vill springa ute i skogen och leka tarzan, man vill käka mjukglass så att det tillslut rinner utför öronen på en, man vill åka på alla festivaler som finns och tänker "fuck you" till dom som just varit på swedenrock. man vill springa barfota på gården och ha vattenkrig, man vill äta goda sallader på altanen, man vill bada i havet och gunga med i dom härliga vågorna, man vill åka på roadtrips med sina nära och kära, man vill hinna festa och fika på mysiga uteserveringar.
nej, nu orkar jag inte mer, jag stressar upp mig själv.
EN DAG I TAGET PAULINA.

förövrig har jag haft en fin dag idag! efter jobbet åkte jag direkt in till stan, mötte upp en kär kompis vid namn sofie på en trevlig fikastund på UH, tack sofie :)
därefter åkte jag till petra och kattis som just kommit hem ifrån USA, vi åt mat, snackade skit och hade allmänt trevlig!
jag är nöjd, jag borde sova.

1 kommentar: