måndag 1 juni 2009

fuskbränna och tass-svalkning

jag har faktiskt börjat fått lite färg på min likblekta hud, grattis till mig! (pssyy, måste erkänna att jag fuskat litegranna på benen och använt doves brun-utan-sol lotion.) men det står jag för!

en lugn dag idag i övik, var till djuraffären och köpte en nytt halsband till gunvald, åkte på willys för att handla lite diverse ingredienser för att bara cheesecake, kanske en av dom godaste kakorna i världen enligt jag och jonas.

eftersom den ska stå över natten och vi åker hem till härnösand ikväll så tar vi med den i bilen (får se hur det nu går) och så får det stå över natten i härnösand istället, FATTA om man kommer vara sugen imorgon! rawwr

har beställt klipptid till lillponken gunvald också idag, så på lördag klockan 13,00 så ska gunvald klippas lite och bli lite sommarfin, vad skönt för honom.

pust vad det ska vara varmt, satte honom i en balja idag för att svalka tassarna, tror att han tyckte det var gudomligt skönt iaf.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar