onsdag 18 maj 2011
tisdag 17 maj 2011
måndag 16 maj 2011
..hoppas ni gillar min nya header lika mkt som jag ^^
och på tal om allt och ingenting..
helt sjukt hur man kan tycka om en mobil så mkt, min lilla vita älskling får följa med mig lite överallt som ni märker.. blir betydligt mer bilder än text, men ska försöka bli lite duktigare på att skriva också ^^
nu tänker jag snart släcka ner i lägenheten och kura in mig under täcket och läsa några tidningar.. godnatt vänner.

och på tal om allt och ingenting..
helt sjukt hur man kan tycka om en mobil så mkt, min lilla vita älskling får följa med mig lite överallt som ni märker.. blir betydligt mer bilder än text, men ska försöka bli lite duktigare på att skriva också ^^
nu tänker jag snart släcka ner i lägenheten och kura in mig under täcket och läsa några tidningar.. godnatt vänner.

uscha så tråkigt det är att vara ensam igen..
roar mig med att fota lite med mobilen.. vet att det blivit en heeel del mobil-bilder senaste tiden men det är sjukt bekvämt och sen är det helt okej kvalla också.
till helgen flyttar mamma och pappa förmodligen in i nya lägenheten.. woaah längtar.
har under senaste veckorna hjälpt dem lite med flytten.. inte klart men en bra bit på vägen.
så sjukt fin lägenhet föressten! ska fota där så fort dom får ordning.
over and out!
söndag 15 maj 2011
fredag 13 maj 2011
torsdag 12 maj 2011
onsdag 11 maj 2011
tisdag 10 maj 2011
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)