onsdag 18 maj 2011

tisdag 17 maj 2011

färg och snygga mönster piggar upp lite i tillvaron. :-)


på måndag mister gunvald en del av sin manlighet.. :-) livet är hårt ibland.


en väldigt ung och vacker mamma..:-)


måndag 16 maj 2011

..hoppas ni gillar min nya header lika mkt som jag ^^

och på tal om allt och ingenting..
helt sjukt hur man kan tycka om en mobil så mkt, min lilla vita älskling får följa med mig lite överallt som ni märker.. blir betydligt mer bilder än text, men ska försöka bli lite duktigare på att skriva också ^^

nu tänker jag snart släcka ner i lägenheten och kura in mig under täcket och läsa några tidningar.. godnatt vänner.



när man är tomt på mat hemma slänger man ihop det man har.. som det här; spegetti, bacon, lite grönsaker och SÅKLART..... fetaoooost!

bild ifrån kvällspromenaden med gunvald..

titta vilka ful-söta skor jag fyndade på rusta i helgen.. jonas tyckte dom var assnygga. *host*

jag och gunvald ligger i soffan o kollar hundtidningar... ;-)




uscha så tråkigt det är att vara ensam igen..
roar mig med att fota lite med mobilen.. vet att det blivit en heeel del mobil-bilder senaste tiden men det är sjukt bekvämt och sen är det helt okej kvalla också.

till helgen flyttar mamma och pappa förmodligen in i nya lägenheten.. woaah längtar.
har under senaste veckorna hjälpt dem lite med flytten.. inte klart men en bra bit på vägen.
så sjukt fin lägenhet föressten! ska fota där så fort dom får ordning.

over and out!

tar en välförtjänt kaffekopp efter jobbet..


familjebild<3


söndag 15 maj 2011

mina pojkar.









bessa pizza... mmmmmh!





harrys! både jag o emma körde på kavaj...;-)





fredag 13 maj 2011

mamma har kommit hem från turkland.. fått jätte fina bb trosor av henne.. med största sannorlikhet inte äkta men vem bryr sig ;-) tack mamms.


äre freda då äre.


torsdag 12 maj 2011

.. om sanningen ska fram är jag en äkta soffpotatis..



ovanligt att jag bär adidas? :-P


jag o pojken min ute i skogen. det är varmt i övik idag.. jag flåsar nog minst lika mkt som gunvald..


ner på stan en sväng..




borde sova.. så tomt i sängen bara.


onsdag 11 maj 2011

minigolf me brudsen!






min bästa vän och jag...<3


tisdag 10 maj 2011

spenderar eftermiddagen nere vid hamnen..:-)




älskipälsk inviger piratjeansen.



hälsa på amy lite.. sötvovva!