tisdag 26 april 2011

STAN

hittar alldeles för mycket "vill ha"-plagg på stan..



PROMENAD

efter kaffet blev det en morgon promenad..snart blir det en fikadejt med emma på stan..

föressten! vad gryymt roligt det är att kunna blogga från mobilen!



KAFFE

startar dagen med att tanka upp med kaffe..




måndag 25 april 2011

TOMT

efter en toppenhelg med dom bästa kan jag inte vara annat än nöjd. men alltid lika tråkigt att säga hejdå till den bästaste..  <3


SUNNY DAY

vi har det bra i solen.. jag klagar inte;-)





EN SOMMARKLIPPT GUNVALD

har en ny hund.. som det ser ut iaf :-P



MORGONMYS

jonas och gunvald having a moment...


WALK THE LINE

film-mys hemma hos jennie. 



söndag 24 april 2011

HUNDMYS

busa med en massa hundar..det är kvalitetstid. :-)








MYS

grillning vid en sjö med släkten.. underbart.







FEST

lite bilder från grillfesten igår;-)










FÖRSTA DOPP

gunvald första dopp för i år. brr..


LOVELY

vilket väder.. ojojoj


TEST

jonas har fixat en blogger app till mig så jag kan blogga från mobilen.det här får bli ett test inlägg ;-)


lördag 23 april 2011

HEJ ÄLSKLING



.. nu är du min bara min! jag är så lycklig med dig ;))

fredag 22 april 2011

22:32

..blivit dåligt med bilder på senaste dagarna.. det ska det nog bli ändring på.
imorgon är det grillfest och party utanför jessicas lägenhet som gäller (hon bor på bottenplan) och ska försöka gå lös med kameran då.

blev faktiskt grillat ikväll också med några vänner, uj uj uj.. premiär grillningen är alltid lika god.
kvällen avslutades med lite sällskapsspel. perfekt kväll!

nu: soffläge

bjuder på några enligt mig roliga bilder, piggar upp lite kanske?







torsdag 21 april 2011

FUCK YOU




hahaha!

nej, åter till jobb.. sen har jag lååångledighet och ikväll kommer noonas.
massa mkt bra!

onsdag 20 april 2011

23:14

typ 45 min kvar tills den här dagen är slut.
äntligen.

jag räknar ner.
eller jag borde sova, går mycket fortare då.

men man blir tydligen lyckligare av att skratta mycket..(?)

SÅ ÄRE

..fick en utmaning av emma - här kommer det!

8 sanningar om mig.

1. min kompisar tycker att jag kör som en biltjuv, är nog beredd att hålla med dom också.

2. ofta så sitter jag och duschar - varför undrar ni säkert. det är väl mkt bekvämare att sitta än att stå?
sen är det smidigt när man tex ska raka benen också.
too much information?

3. det absolut värsta som finns är att handdiska. seröst, jag gör vadsomhelst - dammsuga, damma, torka golv, tvätta. u name ut.
men handdiska är så fruktavsvärt tråkigt att jag finner inga ord.

4. jag älskar hundar (som ni kanske vet)- stora som små, lurviga och nakna, magra som tjocka. gunvald kanske ska få ett "syskon" också, får se vad som händer!

5. jag är dålig på att smsa, tycker helt enkelt att det är jobbigt.. mycket bättre att ringa personen, man får ju liksom mer sagt då ^^

6. jag äääälskar musik, och jag ääääääääälskar att dansa. hemma, på krogen.. tummen upp!

7. jag är blödig.

8. jag värdesätter högt folk som bjuder på sig själva.



jupp, viktig info!
:D

tisdag 19 april 2011

BREATHE



..en bild ifrån i söndags som spenderades en nån timme ute i skogen med jonas och herr G.
i skogen kan jag andas.. skogen = harmoni för mig.

har precis bakat världens godaste kaka (halvt påhittat by me)
nå vänner kommer på besök ikväll så jag hoppas att dom tycker den är minst lika god som jag.