hittar alldeles för mycket "vill ha"-plagg på stan..
tisdag 26 april 2011
måndag 25 april 2011
TOMT
efter en toppenhelg med dom bästa kan jag inte vara annat än nöjd. men alltid lika tråkigt att säga hejdå till den bästaste.. <3
söndag 24 april 2011
TEST
jonas har fixat en blogger app till mig så jag kan blogga från mobilen.det här får bli ett test inlägg ;-)
lördag 23 april 2011
fredag 22 april 2011
22:32
..blivit dåligt med bilder på senaste dagarna.. det ska det nog bli ändring på.
imorgon är det grillfest och party utanför jessicas lägenhet som gäller (hon bor på bottenplan) och ska försöka gå lös med kameran då.
blev faktiskt grillat ikväll också med några vänner, uj uj uj.. premiär grillningen är alltid lika god.
kvällen avslutades med lite sällskapsspel. perfekt kväll!
nu: soffläge
bjuder på några enligt mig roliga bilder, piggar upp lite kanske?



imorgon är det grillfest och party utanför jessicas lägenhet som gäller (hon bor på bottenplan) och ska försöka gå lös med kameran då.
blev faktiskt grillat ikväll också med några vänner, uj uj uj.. premiär grillningen är alltid lika god.
kvällen avslutades med lite sällskapsspel. perfekt kväll!
nu: soffläge
bjuder på några enligt mig roliga bilder, piggar upp lite kanske?



torsdag 21 april 2011
onsdag 20 april 2011
23:14
SÅ ÄRE
..fick en utmaning av emma - här kommer det!
8 sanningar om mig.
1. min kompisar tycker att jag kör som en biltjuv, är nog beredd att hålla med dom också.
2. ofta så sitter jag och duschar - varför undrar ni säkert. det är väl mkt bekvämare att sitta än att stå?
sen är det smidigt när man tex ska raka benen också.
too much information?
3. det absolut värsta som finns är att handdiska. seröst, jag gör vadsomhelst - dammsuga, damma, torka golv, tvätta. u name ut.
men handdiska är så fruktavsvärt tråkigt att jag finner inga ord.
4. jag älskar hundar (som ni kanske vet)- stora som små, lurviga och nakna, magra som tjocka. gunvald kanske ska få ett "syskon" också, får se vad som händer!
5. jag är dålig på att smsa, tycker helt enkelt att det är jobbigt.. mycket bättre att ringa personen, man får ju liksom mer sagt då ^^
6. jag äääälskar musik, och jag ääääääääälskar att dansa. hemma, på krogen.. tummen upp!
7. jag är blödig.
8. jag värdesätter högt folk som bjuder på sig själva.
jupp, viktig info! :D
8 sanningar om mig.
1. min kompisar tycker att jag kör som en biltjuv, är nog beredd att hålla med dom också.
2. ofta så sitter jag och duschar - varför undrar ni säkert. det är väl mkt bekvämare att sitta än att stå?
sen är det smidigt när man tex ska raka benen också.
too much information?
3. det absolut värsta som finns är att handdiska. seröst, jag gör vadsomhelst - dammsuga, damma, torka golv, tvätta. u name ut.
men handdiska är så fruktavsvärt tråkigt att jag finner inga ord.
4. jag älskar hundar (som ni kanske vet)- stora som små, lurviga och nakna, magra som tjocka. gunvald kanske ska få ett "syskon" också, får se vad som händer!
5. jag är dålig på att smsa, tycker helt enkelt att det är jobbigt.. mycket bättre att ringa personen, man får ju liksom mer sagt då ^^
6. jag äääälskar musik, och jag ääääääääälskar att dansa. hemma, på krogen.. tummen upp!
7. jag är blödig.
8. jag värdesätter högt folk som bjuder på sig själva.
jupp, viktig info! :D
tisdag 19 april 2011
BREATHE
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)


