sitter vid syrrans dator och tråkar. i brist på annat lägger jag ut en riktigt fin bild på henne..
(hoppas hon inte blir sur..) mohahah.
nu är det bara
en vecka kvar tills semester och jag längtar som en tok..
ikväll kommer jonas och i helgen blir det en massa småutflykter om vädret tillåter, kanske tom en båttur.
ska snart åka och handla.. tänker göra en asgod potatissallad
tills ikväll..
tänker dela av mig av mitt ASGODA recept som jag knådat ihop själv av egen smak:
vinegrette potatissallad ala paulinafärskpotatispurjolökrödlökcoctailtomater fetaosträdisordill (färsk)oljaliite vinägersalt/pepparkoka potatisen skär grönsakerna och blanda ihop. tada..
världens godaste potatissallad!servera med något riktigt gött kött! wooho.