söndag 13 december 2009

SNARTSNART


klar med mina söta julkort, nu ska som bara till brevlådan!

mamma bakar rullrån.

oh!

kissemiss.(någon intresserad så hör av er btw.)

det märks att det snart är jul, det bakas, drickes julmust och julklappar slås in, härligt.
dagen spenderades med jonas, jonas köpte lite fina kläder att ha på sig på jul och dom sista julklapparna, jag gick mest runt nöjd och glad med tanke på att jag hade gjort bort det. hähä.

jonas åkte precis hem, han lämnade ett stort hål efter sig.

fredag 11 december 2009

FACEINHOLE.COM























haha har hittat världens roligaste sida, kan sitta i timmar, stackars jonas blev mitt offer.

SNART ÄRE JUL


några av mina klappar i hörnet på rummet, naaaajsers.

köpt en LILA tröja, Ohhh. (ser lagomt skev ut på bilden)

torsdag 10 december 2009

JULKLAPPARNA FÄRDIG!!


tjoho!

.. FIRA!

ville bara skryta lite och säga att jag är klar med ALLA julklappar, efter två intensiva dagar på stan, sen var ångesten borta och alla klappar köpta, nöjd som tusan också.

detta firade jag nyss, se bilder.

onsdag 9 december 2009

HÖHÖH



när jag är trött och hängig spanar jag alltid in "zelda" kanske den coolaste människan på denna jord? mer bilder kommer senare, jag lovar och svär.

tisdag 8 december 2009

MORGONSTUND



flätorna
på, idag är första jobbdagen sedan förra veckan (haft långhelg) NAJS.
innan dess tänker jaf fördriva tiden med att hälsa på min kära farmor som bor bara en bit härifrån.

snart är det jul, wiiie.
vill ni veta en hemlis? under alla min shoppingdagar har jag lyckas hitta EN julklapp, jag skojar inte EN.
men jag försöker hålla mig cool, många julklappar har i princip redan bestämda, bara det att jag inte köpt dem ännu.

nej, måste ut me gubben nu, han biter i alidas upphängda julgransglitter och jag blir skitsur.

måndag 7 december 2009

LIVSNJUTARN GUNVALD


petra börjar klia gunvald på magen med fötterna, gunvald njuuter.

han tittar på mig konstigt när jag fotar honom, tycker nog att
jag är sjuukt störande.

mmmmm, ahhh..

söndag 6 december 2009

TADAAAA


till kycklingen serverade jag sallad, bulgur och vitlöksbaugett.

jag tror seriöst petra sa "mmm gud vad gott det här var" minst 15 ggr
under hela middagen, tack darling, jätteroligt att höra (första gången jag lagade det)

DAGENS MENY



paulinas kycklingspeciale.

kycklingfileer
fetaost
basilikablad
soltorkade tomater
salt
pepper
olja

börja med att salta och peppra kycklingen.
snitta kycklingfileerna mitt itu och fyll med fetaosten, soltorkade tomaterna och basilikabladen sedan "stäng igen"
linda fileerna med bacon.

in i ugnen, namnam


servera gärna med vitlöksbröd, gotti.

lördag 5 december 2009

NATTINATTI



nu ska jag sova, har just kollat på "flickan som lekte med elden" med jonas och petra.
spännande! ser fram emot tredje.
vad det nå mer? tro inte det.
pusshej

BAKIZ?

I BELIEVE IN MIRACALES



haha något måste man väl underhålla sig med en grå lördag?
MUNSHOW is the shit.

...NJUUUT!

DANCING THE WHOLE WAY HOME


andersson och nille i baren

spana in bruttan!

nilledaman och petrasnutt

pablo och petra shakar

haha bästa bilden ever, REN LYCKA.


hade en trevlig kväll igår med ett härligt gäng.
två mintushotar senare. PARTYEONTHEDANCEFLOOR.

nu ska jag ut och rasta gunvald, känner mig lite småhängig men en dusch och vatten gjorde susen.

fredag 4 december 2009

INNAN UTGÅNG


vänner

toabilder istheshit

sådärja.

outfit

petra fick låna min nya klänning :)

nu går vi ut och festar, tjiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing.

PUSTOCHSTÖN


nya glas och bambu underlägg från ikea

köpte en passande lila sallandsskål idag till min tallrikar.

myspyströjan min

lax till middag idag. DROOL

jag är SJUKLIGT TRÖTT efter en hel dag på birsta, kom hem och direkt började jag städa, när jag var klar med det började jag direkt med middagen.
det är inte förrens nu jag känner att jag kan pusta ut. PJUUUE.
härligt med fredag föressten, funderar på utgång ikväll.
återkommer

DAGENS PSYKO



"uuurin, verkligen gott"

torsdag 3 december 2009

HEJKANIN


impulsköpte en snygg klänning idag på rean i jeans. i like

SHYYYY

dress

så är det.

petra följde med mig till härnösand idag, jag gourmetkocken bjöd på något så avancerat som köttfärs och spagetti, höhö. det är tanken som räknas?

hon verkade nöjd?

onsdag 2 december 2009

KLASSIKER



VARNING

tittar du på det en gång är det fast i hjärnan föralltid, "....ababa om ba ba ba!"
GODNATTPUSSEN

FYNDAR´N IS BACK


asballa miss sixty jeans - 40 spänn

najsshit

hejohå

lite annorlunda halsband-5 spänn

har tom hunnit med att svänga förbi second hand här på byn en sväng, jäklar vad jag har fyndat.
ett par asballa småslappa miss sixty jeans för 40 kronor och ett lite speciellt halsband för 5 kronor, tror ni jag blev ruinerad?
skämt åsido.
det är riktigt roligt att fynda såpass att det itne svider i plånboken.
jag vägrar betala tusen spänn för ett par sketna jeans, jag gör det bara inte.

så. nu ska jag ner och äta risgrynsgröt, juligt va!