sådär ser man ut när sminket ska tvättas bort
för natten. höhö
svartöga.
pappa tittar på tv, mamma ligger och läser
expressen, gunvald chillar.
kan inte fatta att kvällen snart redan är över, tragiskt.
klockan var ju just fyra och jag slutade för dagen.
vart tar dagarna vägen?
det jag i princip har hunnit åstadkommit idag är bloggning, promenad med hunden och lite idoltittning.
eller iof, städade rummet också. STOLT!
imorgon är jag ledig, heaven.
om någon vill umgås och hitta på något är det bara att slå en pling eller två.
jag är sällskapssjuk.
eller bara ring.
att snacka länge om ingenting är jag lite av ett proffs på.















