tisdag 12 juni 2012





 

juni är en bra månad.. går på semester i 4 veckor på fredag och fyller år tisdagen efter :) wei.
än är det inte klart var vi åker denna sommar.. men det lutar åt gotland..så fint där! frågan är bara hur mycket det kostar att ta bilen över.. hmmm.

sen kommer vi nog att vara hos jonas mamma mycket också.. dom bor så underbart fint på landet! så härligt för hundarna att vara där också.. springa lös.. bada.. ja.. bara fördelar.
och självklart ska vi även försöka hinna vara i stugan vid havet.. förra året hann vi måla om nästan hela stugan så vi får väl försöka slutföra det denna sommar då :) blir så fint..

nej.. ut med vovvarna o njuta av min lediga dag. tjing
Published with Blogger-droid v2.0.4

måndag 11 juni 2012

SYRRANS EXAMEN!












Lägg till bildtext




Published with Blogger-droid v2.0.4

söndag 10 juni 2012


jag innan syrrans examen :-) mer bilder kommer!!

Published with Blogger-droid v2.0.4

torsdag 7 juni 2012

tisdag 5 juni 2012


Published with Blogger-droid v2.0.4

måndag 4 juni 2012

söndag 3 juni 2012


en outfit bild kanske? ska inte dränka er i hundbilder jö.

Published with Blogger-droid v2.0.4

fredag 1 juni 2012


Published with Blogger-droid v2.0.4


då var man ett par skor rikare! sjukt söta med träklack o allt (som om jag inte har tillräckligt ^^) menmen, jag kommer nog aldrig tröttna på skor, kläder o smycken. o inte inredning heller! 

nu blir det sova för imorgon väntar en heldag i sundsvall. förmodligen ännu mera shopping! yäy. behöver en finklänning till syrrans examen nästa helg. PANIK.  



helgsgott ala lchf! chokladmousse med möörkchoklad..ägggulor o grädde.. toppad med några gubbar!

Published with Blogger-droid v2.0.4

Published with Blogger-droid v2.0.4

Published with Blogger-droid v2.0.4

Published with Blogger-droid v2.0.4

torsdag 31 maj 2012


skulle nog inte överleva jobb utan kaffe tillsammans med en smaskig skvallertidning :-P

Published with Blogger-droid v2.0.4

onsdag 30 maj 2012


shortsen på. HEJSOMMAR!

Published with Blogger-droid v2.0.4

tisdag 29 maj 2012


jag o momma! <3

Published with Blogger-droid v2.0.4

måndag 28 maj 2012





Published with Blogger-droid v2.0.4

söndag 27 maj 2012


 


Published with Blogger-droid v2.0.4

nyklippt snygging!

Published with Blogger-droid v2.0.4

fredag 25 maj 2012




Published with Blogger-droid v2.0.4

vet inte om jag skrev det tidigare men jag och jonas kör LCHF nu.. går riktigt bra! bara gått några veckor och har redan gått ner några kilo! sedan mår man ju såklart mkt bättre också.. men överflödigt fett är bara onödigt ;) sen är det sommar snart också.. och då åker bikinin på.. förr eller senare ;P huga. aja.

jonas har iaf blivit något av en expert på omelett! titta så fin.. pizza ala lchf ;)

 

köte en svart långklänning idag! blir nog sommarens bästa plagg! sen slipper man visa sina bleka ben också :-)

Published with Blogger-droid v2.0.4

onsdag 23 maj 2012


 

haha. snygg mamma min sin fula dotter XD
Published with Blogger-droid v2.0.4


tisdag 22 maj 2012


trött prinsessa.

Published with Blogger-droid v2.0.4

söndag 20 maj 2012


Published with Blogger-droid v2.0.4

lördag 19 maj 2012


Published with Blogger-droid v2.0.4