söndag 29 april 2012

måndag 23 april 2012

lördag 21 april 2012

provade denna jättesöta klänning på MQ idag... sanna (min syster) tar examen i juni.. då är hon färdig psykolog! då blir det fest på kvällen o jag behöver en SNYGG klänning..
det gäller att vara i tid!

ledig helg.. vilket SKITVÄDER:
ändå gick jag en lång promenad med hundarna o sedan en cirka 3 km cykeltur med minna springandes brevid.. härligt men jag var bokstavligen dyngsur när jag kom in igen.

ikväll blire lugnt med familjen. jonas jobbar helg. buhuuuu.

fredag 20 april 2012

onsdag 18 april 2012

min nya grymma halsband!!


onsdag och ÄNNU mera snö.. blä. jag som trodde man skulle få slippa den nu ett BRA tag framöver..
har percis provat min nyköpta vågtång! den får mer än godkänt.. lätt att använda.. fort går det.. sen blir det fina o naturliga lockar (enligt mig) den finns att beställa här: http://eleven.se/toniguy-deep-barrel-waver-16966.html
har precis vart ute o rastat två energiska vovvar ! nu blir det käk..chili con carne.. nomnom! o sen väntas jobb.. i helgen blir det fest! carro kommer hem ifrån sthlm över helgen .. hon fyllde år för några dagar sen o det ska vi fira :))

tisdag 3 april 2012

årets första dopp... brrr


torsdag 22 mars 2012

lördag 17 mars 2012

fredag 16 mars 2012

fredag 2 mars 2012

va?vadå! jag har väl inge sugrör i munnen! ;-)


tisdag 28 februari 2012

söndag 26 februari 2012

lördag 25 februari 2012

torsdag 23 februari 2012

hittade snygga glasögon på jobbet ;-)


onsdag 22 februari 2012

måndag 20 februari 2012

söndag 19 februari 2012

jag o min jobbarkompis :-)


tisdag 14 februari 2012

onsdag 8 februari 2012

hejhå. jag tror jag har gått i ide nu över vintern.. sen bor jag på jobbet också. heltid är.. ja. vad ska man säga.. rätt tufft ibland.
är less, trött,oinspirerad, omotiverad och oengagerad.

haha, rolig läsning?

natti. <3
ps. blir en bättre människa till våren, lovar.

måndag 6 februari 2012

jaaa då var man husägare ;-)


söndag 29 januari 2012

söndag 22 januari 2012

lördag 21 januari 2012