söndag 27 november 2011

lördag 26 november 2011

bloggtorkan beror på att jag jobbar nu första veckan på mitt nya jobb.. ska bättra mig framöver :-)


lördag 19 november 2011

onsdag 16 november 2011

tisdag 15 november 2011

haha två hundar i en liten bil... inget att rekomendera.. saknar kombin.. punka :-(



måndag 14 november 2011

skorpor o mjölk hos farmor o farfar :-) mmmmmmh!


lördag 12 november 2011

:D
















www.photofacefun.com

LÖRDAG

sängläge med vovvarna efter en långpromenad här i vackra härnösand. jag trivs här, men det är ändå alltid lika skönt att komma hem igen. va är det man brukar säga, borta bra men hemma bäst! stämmer bra.

ibland önskar jag att jag hade energin som hundarna har, den har försvunnit och gömt sig.. kan inte hitta den.
frustrerande.
men är glad att hundarna mår bra och är lekfulla :)

ikväll blir det chips och dipp till "så mycket bättre" ett riktigt bra program tycker jag.

fredag 11 november 2011

...

ibland saknar jag dig.

bilder... massa fina minnen i huvudet.
hmmmm

hejs.

äntligen fredag..


tisdag 1 november 2011

kvällsmys.



MINNEN

jonas och en långhårig (o supersöt) gunvald i sthlm för nått 1-2 år sedan.. :)