puss
söndag 27 november 2011
lördag 26 november 2011
lördag 19 november 2011
onsdag 16 november 2011
tisdag 15 november 2011
söndag 13 november 2011
lördag 12 november 2011
LÖRDAG
sängläge med vovvarna efter en långpromenad här i vackra härnösand. jag trivs här, men det är ändå alltid lika skönt att komma hem igen. va är det man brukar säga, borta bra men hemma bäst! stämmer bra.
ibland önskar jag att jag hade energin som hundarna har, den har försvunnit och gömt sig.. kan inte hitta den.
frustrerande.
men är glad att hundarna mår bra och är lekfulla :)
ikväll blir det chips och dipp till "så mycket bättre" ett riktigt bra program tycker jag.
ibland önskar jag att jag hade energin som hundarna har, den har försvunnit och gömt sig.. kan inte hitta den.
frustrerande.
men är glad att hundarna mår bra och är lekfulla :)
ikväll blir det chips och dipp till "så mycket bättre" ett riktigt bra program tycker jag.
fredag 11 november 2011
söndag 6 november 2011
tisdag 1 november 2011
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)




















