hade en underbar kväll igår med vännerna. eftersom både jag och zandra fyller år i veckan så dom bokat i hemlighet bord på en jättemysig resturang i stan och kvällen avslutades på olles :-) fick ett jättefint halsband också.. fotar det sen!






torsdag 16 juni 2011
onsdag 15 juni 2011
måndag 13 juni 2011
söndag 12 juni 2011
lördag 11 juni 2011
fredag 10 juni 2011
onsdag 8 juni 2011
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)