torsdag 16 juni 2011

hade en underbar kväll igår med vännerna. eftersom både jag och zandra fyller år i veckan så dom bokat i hemlighet bord på en jättemysig resturang i stan och kvällen avslutades på olles :-) fick ett jättefint halsband också.. fotar det sen!






onsdag 15 juni 2011

outfit bild skadar väl inte att ha med ibland.

måndag 13 juni 2011

vad vore livet utan tv o data?

pissväder.


hjärta


söndag 12 juni 2011

matcompaniet!!! mmmh



lördag 11 juni 2011

bästa brudarna!










feeest


utflykt me sandra o kricke till havet.. massa mys.








nya grindar till bilen..sjukt praktiskt :-) gunvald trivs där bak..



kaffe på balkongen :-)




fredag 10 juni 2011



ute på prom med keijo och stannade till vid ån för svalkning av tassarna.. tror det uppskattas :-)



torsdag 9 juni 2011

det är varmt idag!!!


middag hos mam o pap ute på balkongen..sallad är sååå gott på sommarn.




sunny day...














onsdag 8 juni 2011

himlen är vacker.. mina ben värker (gått sjukt mkt idag) och imorgon är jag ledig = sola heeeela dagen. sånuvetnidet.


tisdag 7 juni 2011

maaax.. gott. men nu blir det till att knapra på råa morötter i en vecka.. :-P


måndag 6 juni 2011

det är kul att leka m. bilder.. ängel/devil-jonas


njuter fortfarande av livet på landet.. imorgonkväll åker man hem till stan igen.. suck.