i öje hos jonas mamma o sambo.. hundarna springer löst på gården o själv sitter jag i den inglasade altanen.. snart blir det hemgjord rabarberkräm.. njuut.
lördag 4 juni 2011
middag hos jonas pappa :-)
en scarf med vackert mönster följde ju också med hem från birsta..
denna rosa/lila snygging fick följa med hem från birsta.
fredag 3 juni 2011
syndat big boy. oh no...
den här videon är ju inte bara liiiite pepp! MASSA TOKMYCKET PEPP!
ute o går längst vattnet i vackra härnösand..
men sötast ever.
här mår jag bra.
så rätt , så rätt.
torsdag 2 juni 2011
leopardpalan!
mamma o gunvald.
jeansshorts 20kr på vero moda.. nice:-)
..vad vore livet utan kärlek?
onsdag 1 juni 2011
vart hamnade vi då? bland studenter på en lyxbåt... haaha.
middag på balkongen.. mys. gunvald gör mig sällskap.. eller vill ha utsikt över maten.. haha