måndag 6 juni 2011

i mattes knä ligger man gott.. <3


söndag 5 juni 2011

i öje hos jonas mamma o sambo.. hundarna springer löst på gården o själv sitter jag i den inglasade altanen.. snart blir det hemgjord rabarberkräm.. njuut.












lördag 4 juni 2011

middag hos jonas pappa :-)







en scarf med vackert mönster följde ju också med hem från birsta..



denna rosa/lila snygging fick följa med hem från birsta.


fredag 3 juni 2011

syndat big boy. oh no...



den här videon är ju inte bara liiiite pepp! MASSA TOKMYCKET PEPP!

ute o går längst vattnet i vackra härnösand..









men sötast ever.


här mår jag bra.










så rätt , så rätt.


torsdag 2 juni 2011

leopardpalan!


mamma o gunvald.


jeansshorts 20kr på vero moda.. nice:-)


..vad vore livet utan kärlek?                     


onsdag 1 juni 2011

vart hamnade vi då? bland studenter på en lyxbåt... haaha.


middag på balkongen.. mys. gunvald gör mig sällskap.. eller vill ha utsikt över maten.. haha



hundarna solar lite :-)