måndag 9 maj 2011

färgat håret på mormor och sedan blev det på med hårrullar .. voila. inte så illa för att nästan aldrig göra det va..;-)


mjukglass.. jag dör så gott.


söndag 8 maj 2011

soffmys..<3





nu tänker jag och mormor socker-synda.. beach 2011 då? vi tar det sen.. haha





















lördag 7 maj 2011

fredag 6 maj 2011

umgåtts med bästa farmor ikväll.. farfar var borta så jag tänkte att hon kunde få lite sällskap :-) tittade på så ska det låta och syndade choklad..

nu är man mätt&trött.

imorgon då? hemmakväll eller utgång? tåls att fundera på...



vart ute med gunvald och frugan vittra.. dom hade promenad-dejt.




fy vilket regnigt o trist väder.. precis vart ut med gunvald i pappas enorma stövlar.. tillsammans med leggings.. passnde ;-)..jag vill också åka till turkiet idag.. det tänker mamma.(hon valde en bra dag)...jonas jobbar i helgen så jag tänkte sova hemma i huset o göra pappa och lillsyrran alida sällskap.