färgat håret på mormor och sedan blev det på med hårrullar .. voila. inte så illa för att nästan aldrig göra det va..;-)
måndag 9 maj 2011
lördag 7 maj 2011
fredag 6 maj 2011
fy vilket regnigt o trist väder.. precis vart ut med gunvald i pappas enorma stövlar.. tillsammans med leggings.. passnde ;-)..jag vill också åka till turkiet idag.. det tänker mamma.(hon valde en bra dag)...jonas jobbar i helgen så jag tänkte sova hemma i huset o göra pappa och lillsyrran alida sällskap.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)