torsdag 5 maj 2011

mys med goingen.. nu känns allt mycket bättre.






umgåtts med bästaste emma ikväll...

...daatanördar är vi allihoopa allihooopa... :D




livet kanske inte alltid är så enkelt men..


blev en spontan-utgång igårkväll med zandra och emma!
sånt gillar vi..
jobbar dessvärre idag (börjar åtta) och kom i säng vid halv två.. men men, det vare värt ju!

fotade inte så mkt.. men några fjuttiga bilder blev det iaf!





onsdag 4 maj 2011

snart sommar.. njuut.



glömt o visa mitt nyköpta linne ifrån hm.. så härlig färg!


stål-mormor !


tisdag 3 maj 2011

måndag 2 maj 2011

äntligen är måndagen över.. jag tycker inte om måndagar.. dom är tråkiga, omotiverande o det är på tok för länge till helg.


VEM



20 vem

1. vem är din bäste vän? jonas. helt klart.
2. vem älskar du? vänner, famlij och min jonas&gunvald.
3. vem hade du senast sex med? tror han hette arne om jag inte minns fel..
4. vem vill du bli full med? mina vänner antar jag.
5. vem är den bästa artisten? ujj, den var svår.
6. vem pratade du senast i telefon med? mormor
7. vem träffade du senast? personalen på ica kvantum?
8. vem är snyggast i hela världen? gunvald, han är en hottie! får alla tikar på fall..
9. vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det? familjen..
10. vem är snällast i världen? jonas..
11. vem är ditt största misstag? borde jag nämna det namnet på en offentlig blogg?
12. vem vill du prata med? ingen just nu.. kollar på tv. lugnt och skönt
13. vem sov du senast med? jonas och gunvald.. 2 killar i sängen samtidigt!
14. vem såg du senast full? några fyllegubbar utanför lägenheten..
15. vem såg dig senast full? - emma och jennie? haha
16. vem vet allt om dig? INGEN! mohahaha
17. vem kysste du senast? - jonas..
18. vem kramade du senast? jonas...
19. vem kan berätta allt för dig? dom som litar på mig
20. vem kan du berätta allt för? jonas..


laddat ner lite foto-program på mobilen.:-)




dusch med tända ljus.. en inpackning i håret skadar nog inte heller..


tröttare än tröttast.. orkar inte laga mat idag. köper plocksallad på kvantum istället.. mhhh.


rast.. läser mammas tidning. men mest av allt vill jag hem och sova.


söndag 1 maj 2011

nu blir det film.. puss, heter filmen alltså.


min dag i bilder...:-)










SISTA APRIL

tack för en trevlig kväll folk:-)