varför?
jo för att man blir lätt less på en outfit fort.
bytte direkt efter jag kommit hem ifrån stan.. hmm, knäppt kanske?
jag får hoppas att jag inte är ensam.
blir slappt ikväll. min kropp är helt färdig efter en dag på stan..
borde kanske börja träna? buuuhu.
hjälp mig sandra! hahahaha (min kompis sandra är typ träningsnörd.. och muskler har hon!! snyggo)
aja, ju finare det blir på vägarna och ju varmare det blir får man väl försöka gå på ännu ännu längre promenader också.
överflödigt fläsk måste bort!!
påtal om absolut ingenting.
måste bekänna en grej för er som inte känner mig så mkt.
jag fullkomligt ä l s k a r AKON!
HERREGUD vilken röst.. ååååååh.
...så nu vet ni det!
ett litet smakprov.. grrrr!:




