lördag 9 oktober 2010

HÄÄÄLG.


mötte mam&mom på stan.

gunvald blev glad att träffa familjen på stan!

brist på fotofantasi?

hjärtat mitt!

gunvald i lila scarf, pojkar kan också ha lila! sådetså!

jojjnas.

jag gömmer mig bakom ett löv.

och poosar!

fredag 8 oktober 2010

IGÅR&IDAG


ett trött hund som älskar att sova på ryamattor <3

mormor sov här inatt, myskväll framför tv:n igår.. :))

ut och promenera!

dagens outfit, inviger mitt nya adidaslinne!

tisdag 5 oktober 2010

-=TISDAG=-


åkte till nordmaling igen idag med jess&jen och myste med emmas bebbe!

finfina hundar fick vi också ha i vår närhet, myyys!

storleksskillnad? :))

nyblivna mamman och min älskade vän.

jessica inväntade fikat :))

lilla söta saga (emmas barn)

saga i jennies famn.

moi i mina nya adidas-mjukisar.

adidasnörd, jag? :))

måndag 4 oktober 2010

MÅNDAG MED VÄRLDENS BÄSTA JIWE









mkt mkt underhållande må jag säga.
nej, nu drar jag och jiwe in till stan en spontantur och går på loppis. tjing!

söndag 3 oktober 2010

GUNVALD I STHLM !


fikapaus!

promenad längst gamla stan.


jonas&herrG

utsikt över plattan!

vilopaus <3

inne på GALLERIAN
smidigt rullband för små hundar som gunvald!

att åka tunnelbana var ju inte så läskigt ändå ^^

nere i t-banan


här är bilder ifrån lördagen på stan.. såklart att gunvald skulle få följa med!
han skötte sig utmärkt överallt och vi hade nog inte kunnat tänka oss ett trevligare sällskap jag&jonas.

HEMMA!

jag har inte varit sådär jätte-aktiv i helgen.. kanske beror på det på att jag har tillbringat min tid i sthlm i helgen! mkt mkt trevligt har det varit! blev lite bilder därifrån också, men det får bli sedan.. när man samlat på sig lite ork.
nu ska jag bara njuta av att ínte sitta i en bil (vilket man gjort typ hela dagen)

.. så hörs vi imorgon!

onsdag 29 september 2010

TJEJKVÄLL PÅ STAN







just
hemkommen från "tjejkväll" på stan.. fötterna värker!
tack jess för en fin kväll. nu borde jag verkligen sova!

tisdag 28 september 2010

NYA GREJOR I HEMMET!


en ny hallmöbel med korgar ifrån jysk.

giraffen är secondhand.

ljuslyktorna är secondhand.

burken är secondhand.

ljusstake i guld från secondhand.

..en närmare titt.

tänk
vad otroligt mkt fint man kan fynda på secondhand? spelar ingen roll vad man har för stil&smak, finns ju något för alla!
lägger upp lite bilder på vad jag fyndat senaste månaderna.. nöjders!

måndag 27 september 2010

ÅH



slänger in en bild från grekland.. åh, fina minnen.

söndag 26 september 2010

TACK FÖR IGÅR JESS!


kvällens "värdinna" jess.

lill-gumman var såklart med!

jess&vendela.. dansar? :))

tro vad dom pratar om.. !

HAPPYFACE :))


tack för en supergod middag igår jess.. detta får du helt klart göra fler gånger :)) hähä.
kramen.

fredag 24 september 2010

JONAS SKA GIFTA SIG



önskar er alla lycka i livet!

torsdag 23 september 2010

DOM BÄSTA



jag brukar säga att farmor&farfar har hunddagis.. ibland kan det vara uppemot 4 hundar som skuttar omkring i huset..
dom är nemligen så gulliga att som ställer upp att ta hand om deras barn och barnbarns hundar ibland när vi inte kan dvs jobbar osv ^^
hur fantastiskt är inte det då? är evigt tacksam!

här ser ni gunvald och bamse chillar runt farfar.