mötte mam&mom på stan. gunvald blev glad att träffa familjen på stan! brist på fotofantasi? hjärtat mitt! gunvald i lila scarf, pojkar kan också ha lila! sådetså! jojjnas. jag gömmer mig bakom ett löv. och poosar!
ett trött hund som älskar att sova på ryamattor <3 mormor sov här inatt, myskväll framför tv:n igår.. :)) ut och promenera! dagens outfit, inviger mitt nya adidaslinne!
åkte till nordmaling igen idag med jess&jen och myste med emmas bebbe! finfina hundar fick vi också ha i vår närhet, myyys! storleksskillnad? :)) nyblivna mamman och min älskade vän. jessica inväntade fikat :)) lilla söta saga (emmas barn) saga i jennies famn. moi i mina nya adidas-mjukisar. adidasnörd, jag? :))
jag har inte varit sådär jätte-aktiv i helgen.. kanske beror på det på att jag har tillbringat min tid i sthlm i helgen! mkt mkt trevligt har det varit! blev lite bilder därifrån också, men det får bli sedan.. när man samlat på sig lite ork.
nu ska jag bara njuta av att ínte sitta i en bil (vilket man gjort typ hela dagen)
en ny hallmöbel med korgar ifrån jysk. giraffen är secondhand. ljuslyktorna är secondhand. burken är secondhand. ljusstake i guld från secondhand. ..en närmare titt. tänk vad otroligt mkt fint man kan fynda på secondhand? spelar ingen roll vad man har för stil&smak, finns ju något för alla! lägger upp lite bilder på vad jag fyndat senaste månaderna.. nöjders!
jag brukar säga att farmor&farfar har hunddagis.. ibland kan det vara uppemot 4 hundar som skuttar omkring i huset.. dom är nemligen så gulliga att som ställer upp att ta hand om deras barn och barnbarns hundar ibland när vi inte kan dvs jobbar osv ^^ hur fantastiskt är inte det då? är evigt tacksam!