torsdag 23 september 2010

MOBILBILDER FRÅN IGÅR








slänger upp ltie bilder ifrån promenaden med min vän sophie och hennes gulliga och SUPER ENERGISKA hundar ^^
dom sprang runt i skogen och härjade.. dock kunde ju inte gunvald följa deras spring-tempo direkt.. han har ju liiite kortare ben.. men han hade roligt för det.. :)) haha.
nu: chill framför tv:n

onsdag 22 september 2010

HAH!



tycker den här bilden är lite lol, ursäkta för min extremt dåliga humor, eller nått..

tisdag 21 september 2010

HOS EMMA


GOO emma bjöd på kaffe!

<3

fiiika!

ozzy&vendela

jennie&vendela i emmas kök

bild från emmas vardagsrum, tjusigt värre!


efter
en lååång dag blir det nu till att sova.. bjuder ju på några bilder iaf.. :))
kramen!

måndag 20 september 2010

BILDER FRÅN HELGEN..















min helg.

korvätning på coop. (såklart gunvald skulle få en också! 10 kronor kan väl han vara värd nångång per år? :))
promenader med gunvald i sin nya höstjacka (okej.. det är lite fånigt, småhundar med kläder..men ibland så!)
middag på matcompaniet.. bästa stället i stan, lugnt!
utgång på harrys med finfina vänner..

en bra helg!

söndag 19 september 2010

fredag 17 september 2010

F-DAY





idag är det fredag.. yäy.
ligger och vilar med en katt på en sida.. och en hund på andra sidan..
dom är sällskapsjuk, inte mig emot.. :))

lite brådis men bloggar mer ikväll!

torsdag 16 september 2010

LILLA LILLA ALIDA



min lillasyster har helt plötsligt blivit stor.. (eller, tja. hon är fortfarande liten i mina ögon men..)
hon går nu iaf första året på byggprogrammet med grabbarna.

tror det inte finns så olika individer som jag, sanna och alida.. men det är ju lite charmigt också!
mixad syskonskara helt enkelt!

onsdag 15 september 2010

DINGDONG


ääälskar örhängen.. märker ni det? :)) nya btw.

outfit bilder är väl lite tjatigt men, i brist på annat så!

en helt vanlig dag med jobb.. sedan direkt hem till mam&pap. ska övernatta här inatt iaf..
har man flyttat hemifrån uppskattar man så mkt att umgås med familjen.. tror dom flesta skulle hålla med om det :))

hemma är det precis som det ska.. tezzy (katten) ligger och sover på någon byrå.. pappa sitter med kaffekoppen i soffan och tittar på texttv och mamma jobbar tyvärr..
kärlek!

nej nu ropar pappa. ska följa med honom på kiosken som ligger några km härifrån.. åh GODIS!? eller? NEE! ska försöka intala mig själv att det inte bli något..

kramen!

måndag 13 september 2010

GUNVALDS NYA TRÖJA









köpte en ny tröja till gunvald idag på secondhand för 15 kronor.. och nej, jag kunde helt enkelt inte låta bli!
den satt som en smäck också ;))

MAAT


ihelgen gjorde vi egna hambugare (dock inte brödet. friscobröd!..) med klyftpotatis och sallad.. åh så gott det är när man gör hemmalagat!

vi gjorde även vitchokladpannacotta m. bär.. enkelt och gott!

söndag 12 september 2010

HÖST



älskar dom gul/oranga nyanserna som börjar synas i träden nu..
nu är det höst på riktigt!

HEMMA HOS MAM&PAP


scaaary!

pössen

finfina mamma.

lördag 11 september 2010

PROMENAD I STAN


wiie.

moi

gunvald

så härligt att man faktiskt kan få lite naturkänsla i stan..

hösten är här!



haha, lite rolig bild ifrån igår.. :)) gäsp.

överstan, i like.