fredag 10 september 2010

FREDAG ÄLSKADE FREDAG


köpte en kofta idag på sexond hand. leopard, vad annars? wiie.

en närmare bild på koftan

en gång till.

blekis.

har just förberett middagen, hemmagjord pizza ala fetaost,salami, ruccola, osv.

ser fram emot middagen.. hoppas den blir lika god som den ser ut!

torsdag 9 september 2010

BILDER FRÅN IGÅR





inatt sov min söta kusin elina hos mig.. alltid lika roligt att träffa henne!
på kvällen blev vi bjuden till jennie på god mat.. kyckling och pasta.. och det kunde man ju såklart inte tacka nej till!

idag är det torsdag.. shiiet vad veckan gått fort! nästan skrämmande..
var helt slut efter jobbet idag, men ändå började jag bygga ihop en hallmöbel jag införskaffat.. vill man ha det klart så vill man!.. and i did it!

har lite nytt härhemma nu, men det får bli i ett annat inlägg.. :))

tisdag 7 september 2010

LEDIG!


dagens outfit. sprillans nytt linne, yäy

leopard

jomen!

jag&älskade mormor påväg tills stan

mormor gör gymnastik i köket

hurtiga damen.

bra jobbat mormor :))

måndag 6 september 2010

MÅNDAG

D

jobb idag i vanlig ordning..
ikväll har jag vart och hälsat på en kompis.. tog med mig lite gofika också vilket uppskattades.. :)) påtal om fika sitter jag och ser på första avsnittet av biggest looser.. vilket sammanträffande! hmm.. nej, får bli slut på fikandet tror jag.

söndag 5 september 2010

BILDER FRÅN LÖRDAGKVÄLLEN


söta jennie!

hela "familjen" samlad.

jennie&vendela

sötaste jordgubben jag sett tror jag allt!

het diskussion?

min fina vän

jess.

jennie ser koncentrerad ut.. :))

moi. (utnötta skor YES!)

lördag 4 september 2010

MARKNAD PÅ STAN








idag har vi varit på marknaden på torget, gunvald fick en svart döskalle-skarf och fick runt och var mallig.. klart man ska skämma bort hunden sin! eller hur? :))


fredag 3 september 2010

PÅ STAN


coolabruden!

mmmmmmm...aaat!

sexyMAMA!

lillvendela fick såklart följa med.. :))

snuttefilen!

köpte promenadskor.. välbehövligt!

köpte "snö of sweden" halsband! looove.

köpte 2 likadana koftor, en lila & en vit!

köpte en klänning på halvahalva, dålig bild dock.. mkt finare på :))

MED JEN&JESS


jessica hugger in.

jennie med.. :))

klyftpotatis, kyckling, vitlökssmör, bea & sallad. ÅHH!



busunge! :))

jessica&vendela

jessica försöker underhålla vendela lite ^^

matlagning! .. den sexiga kocken?

torsdag 2 september 2010

FLÄTFIA







idag kör jag på flätor.. tycker faktiskt att det kan vara ganska fint ibland.. är så less på att ha samma frisyr dagligen..
är i desperat behov av en massa värmande mysiga koftor också.. sommaren är kort.

gunvald springer lös ute på gården, oftast är han superduktig och håller sig där... men jag måste ändå ha ett öga på honom då&då så han inte hittar på rackartyg!

kramen!

onsdag 1 september 2010

IDAG HAR JAG...


fyndat dessa två läckra träljusstakar på second hand för ynka 15 kr st. goodie!

ätit fylld paparika i en enkel variant (tacofärs, riven mozarellaost) men oj vad gott!

handlat, fyllt upp frysen med massa köttfärs och kyckling! YAMMIE!

varit inne på tradera och dregglat över lite kläder..

slut!