onsdag 28 april 2010

LITE KÖPT IDAG


kort vår/sommarjacka!

gorilla linne, haha

MORR


helt
slut efter en stan denna shoppingkväll på gallerian som hade öppet till nio ikväll.
modevisningen var rolig med en skön mix av kläder, lyckades få med mig hem.. (se bilder) plus ett par svarta leggings och mjukisar, användbart skit som inte är värt att fota, haha.

tycker däremot att mitt nya gorillalinne är rätt tufft, fånigt kanske, men tufft på samma gång.

nu tänker jag ta mig friheten att pusta ut och småkika lite på fuskbyggarna, jäkla idioter btw. hursom, sovgotti namnam.

tisdag 27 april 2010

STRIPPAN



någon mer än jag som tycker att "strippan" i ballar av stål är OTROLIGT underhållande? ^^

måndag 26 april 2010

CHOCKBESKEDET

citat jonas:

- "gunvald.. det är något som jag och matte inte har berättat för dig.."


(gunvald vrider på huvudet och ser ut som en frågetecken)

-"jag och matte är inte dina riktiga föräldrar.. du är adopterad"

- "och det värsta av allt, du kommer ifrån kramfors..."

LOL

söndag 25 april 2010

NUSKAVISE


beställde mjusglass på sibylla, det var slut på "vuxenbägare" så dom frågade om det gick bra med barnbägaren, javisst! eller?... haha.

fyndat fina glasunderlägg på loppis
söta!

vad händer?

påväg till harrys

rökpaus

fredag 23 april 2010

GALET ROLIGT

den här serien är så jäkla klockren och helt i min smak, kan helt enkelt inte få nog av den..
K Ä R L E K





LÅNGHÅRE



haha, jar har nästan glömt, eller rättare sagt förträngt jonas "page-period"..

VIDEO

juste, glömde lägga ut videon från gullvik där gunvald skuttar omkring och ser nöjd ut.
idag är jag ledig, vart ner på stan och skruttat omkring med vovvis.
suttit på en bänk på torget och spanat in folk, jag har diskat, och tvättat sängkläderna.
AWESOME!

om en timme ska jag på en kurs på en timme som handlar om hur man rapporterar jobbtider på datorn, känns ju mindre kul men är det obligatoriskt så är det.

jonas kommer dessvärre inte förren sent ikväll eftersom han jobbar kväll, vad ska man hitta på då måtro? sitta i sin ensamhet och dricka 4 glas vitt tills man slocknar? haah.

nej, back to work


onsdag 21 april 2010

..COME OVER TO MY PLACE

sådärja, efter lite jobb så ligger bilderna ute ifrån lägenheten..
känner mig otroligt nöjd hittils men har en hel del kvar att köpa.. men men, man ska inte stressa upp sig över det, en dag i taget, en sak i taget!

titt vettja!





























måndag 19 april 2010

GULLVIK TRIPP

spontantrippar är det bästa jag vet, planering är överskattat..
igår fick vi för oss, jag petra och jonas, att dra ut till gullvik bara sådär.

här kommer lite bilder i efterhand..














MÅNDAG.. IGEN?

varför känns det som att måndag är 3 gånger i veckan istället för 1?
liksom, alla veckodagar är ju lika ofta men vissa dagar.. ja, ni fattar.

mer fredagar tack!

jobbat, kom hem och ätit rester från gårdagens mat, vi gjorde skitgoda smördegs rullar med bonjour med smak vitlök, hackad skinka och riven ost, rulla ihop, pensla med ägg, strö över vallmöfrö och in i ugnen i en kvart ungefär, servera med sallad, skitagött!

hursom, nu skaa jag göra massa exotiska och spännande saker såsom att vika tvätt, diska undan och gå ut och rasta av en uttråkad hund, hörs sen vetja!