onsdag 21 april 2010

..COME OVER TO MY PLACE

sådärja, efter lite jobb så ligger bilderna ute ifrån lägenheten..
känner mig otroligt nöjd hittils men har en hel del kvar att köpa.. men men, man ska inte stressa upp sig över det, en dag i taget, en sak i taget!

titt vettja!





























måndag 19 april 2010

GULLVIK TRIPP

spontantrippar är det bästa jag vet, planering är överskattat..
igår fick vi för oss, jag petra och jonas, att dra ut till gullvik bara sådär.

här kommer lite bilder i efterhand..














MÅNDAG.. IGEN?

varför känns det som att måndag är 3 gånger i veckan istället för 1?
liksom, alla veckodagar är ju lika ofta men vissa dagar.. ja, ni fattar.

mer fredagar tack!

jobbat, kom hem och ätit rester från gårdagens mat, vi gjorde skitgoda smördegs rullar med bonjour med smak vitlök, hackad skinka och riven ost, rulla ihop, pensla med ägg, strö över vallmöfrö och in i ugnen i en kvart ungefär, servera med sallad, skitagött!

hursom, nu skaa jag göra massa exotiska och spännande saker såsom att vika tvätt, diska undan och gå ut och rasta av en uttråkad hund, hörs sen vetja!


söndag 18 april 2010

LÖRDAGS PIC


skogstrollet

bor inte så långt ifrån klippan! härligt att gå dit med gunvald.

unnade oss pizza, jag tog en kycklingrulle..

jonas

<3<3<3<3

pizza, en skogstur och besök av jonas pappa under kvällen..
min lördag i kort.
idag är det söndag, solen skiner och vi funderar på att ta en biltur ut till havet..
lovely

lördag 17 april 2010

SKATTJAKT I SKOGEN

bra ord och gunvalds tass.

alkisbänken måntro?

kyrkan

gunvald hittade en öl, yoohoo!

pöösss!

vi mot världen?

gangstaa

mjew

skugga!

torsdag 15 april 2010

IDAAGERS

idag har man varit ledig och allt, spenderat dagen med två av mina bästa vänner. en gullunge och två bushundar, kan nog inte bli så mycket bättre.
bjöd på fika, middag och hann även med en härlig tur ut till skogen här ovanför, jag är nöjd.
mer än så får ni inte veta, mohhah.

nu är jag trött och imorgon väntar jobb, sedan är det helg, JAAAAA!

här kommer lite bilder från dagen!...














onsdag 14 april 2010

LET GO



kärlek till denna låt.

LEVA

läste ett citat ur tidningen "leva" idag på jobbet som fastnade i huvudet.

".. en gång fanns en människa som gjorde allting rätt, ingen minns vem det var.."

är det inte lite så? visst är ingen människa perfekt, och människor som aldrig tycks vara, säga eller se fel ut blir tråkiga, ointressanta och otroligt grå.

människor jag vill ha runtomkring mig ska kunna gråta när dom är ledsen, skratta när dom är glad, prata allvar när det behövs, inte tyckas vara bättre än någon annan och faktiskt kunna skratta åt sina misstag.
som tur är har jag lyckan att ha sånna människor runtomkring mig, thank god.

lite nostalgiska bilder från skolavslutning andra året på gymnasiet. hjärta..






tisdag 13 april 2010

HARRYS







såhär
kan det se ut en kväll innan harrys, stans enligt mig bästa uteställe i övik.
lite god gräddlikör, musik ifrån petras mobil och vips är på på partyhumör.

kvällen var great, mycket folk, en hel del dans och kall öl.
ont i fötterna krälar man sig hem vid halv tre, haha, neh riktigt så illa var det nog inte..

har jag sagt hur fantastiskt det är att ha fått internet förresten?

..BLANDADE BILDER FRÅN SENASTE TIDEN
















vendelas dop

jonas

jag



pappa i sin snygga overall, haha

lillsyrran på isen

tisdag 6 april 2010

FORTFARANDE INGET INTERNET

irriterad ändå ut till tårna.