torsdag 14 januari 2010

DAGEN I BILDER


min supersnygga kvällsoutfit bestående av fleecetröja och pyamasbyxor. det bju jag på.

min fina namnskylt jag beställt att ha på jobbet.

massa söt gunvald ligger och biter i ett gosedjur större än honom själv.

nyköpta superbra produkter till håret, spraybalsam och en slags inpackning. very good.

mamma nördar vid datorn.

onsdag 13 januari 2010

TAKE ME TO INDIA <3





















som ni kanske har märkt är jag minst sagt helt galen av den indiska stilen, kan helt enkelt inte få nog av den. det mörka vackra träslaget, dom underbara mönstren och alla färger.
man blir glad av det, sen är det hög mysfaktor på det också.
blir helt sjuk av att titta på alla bilder, har valt ut några av en massa som föll mig i smaken (dom hade gärna fått följa med mig hem, utan tvekan)

tisdag 12 januari 2010

TACK FÖR KORTET JESS <3

idag hade jag fått ett brev, lite förvånad blev jag allt med tanke på att det bara händer på jul ungefär (och knappt då)
det var ifrån min underbara (och extremt tuffa) kompis jessica som nu befinner sig i australien sen ett par månader tillbaka.
hon skickade med ett långt brev och några fina kort, jag blev så glad när jag läste hur bra du verkar ha det.
som tur är har jag innan kunnat följa med under resans gång något sådär och kikat på bilder på bla facebook.
många vackra platser, partjajande och äventyrliga aktiviteter - MAN LEVER BARA EN GÅNG.
är så glad för din skull men du ska veta att vi saknar dig här hemma i lilla övik också.

en dag kommer du tillbaka (förmodligen inte jääätte jääätte länge till) och då blir det en FET fest och en MASSA MASSA varma svenska kramar.
ta hand om dig nu.

snott lite fina bilder som jag tänkte dela med mig av:









RECEPT, HÖHÖ

"En helt vanlig jävla kaka: Ett ägghelvete 1 dl surmjölk Så lite smör som möjligt Socker Ingen jävla mandel i alla fall 2 dl bakpulver 1 pkt fula russin 1,5 dl allerginötter Fyllning: 1 dl vaniljsocker 1 melon eller något annat Mycke sprit Häll nästan allt i en bunkjävel och kör med en elvisp i 1 timme. Grädda direkt i skålen. Skit i att smöra och bröa, kakhelvetet fastnar ändå."

måndag 11 januari 2010

SPETSI







spets är vackert.
inne or not, fuckn hot. spets i alla väder spets på alla kläder.
tom bättre än läder.
jag får aldrig nog av KLÄDER!

JAG KAN RIMMA!!

wiihoowooooo.

I <3 DIALEKTER



den här killen visar verkligen att rikssvenskan är ett minne blott och att norrländskan regerar HÅRT! hahaha. (måste ses)

RUBRIKER MAN BLIR GLAD AV

söndag 10 januari 2010

HARRYS JUE



























sådärja
, dom här vackra bilderna får väl räcka för att sammanfatta gårdagkvällen.
jag låter helt enkelt bilderna tala för sig själv.
jag är SJUKT trött och nu ska jag kika på "i en annan del av köping"

lördag 9 januari 2010

GUNVALD GOES MODELL


1. en vit toppluva (gammal klassiker)

2."emil-kepsen" i ny touche. militärgrön

MY LIFE WOULD SUCK WITHOUT YOU


goingen i bilen

gunvald och mormor i bilen (gunvald ska ha koll på ALLT som händer runtomkring)

fönstret hos mormor

mys vintertröjan

gårdagskvällen spenderades hos sandra, vi åt fruktsallad, blåbärs sorbet och asgod cider, snackade skit och kollade på premiären av lets dance. GO willy säger jag bara!
senare på kvällen åke jag till mormor för att sova över där, eftersom hon också bor i stan kändes det bekvämast.

idag har jag gått lite på stan, köpt lite hårprodukter (..ja förlåt jonas, jag borde inte)
och tagit en fika med petra.
fullt upp helt enkelt, mamma håller på att göra gomat nu så jag väntar med spänning.

i nästa inlägg visar gunvald möss-modet hörrni, DET vill ni inte missa! höhöö

fredag 8 januari 2010

VARFÖR HUNDAR ÄR SÅ UNDERBARA



kanske smälter man ner till en blöt vattenpöl på golvet när man tittar på denna.
kanske gör man det.

torsdag 7 januari 2010

PIMPAD LAMPA


1.

2.

3.
jag och petra hade otroligt roligt morgonen efter nyårsfesten, eftersom alla snarkade och sov som tokar och jag och petra var uppe med tuppen betämde vi oss för att pimpa deras kökslampa i "petraochpaulina anda."

bestående av
systemetpåse.
papper colaflaska snus kiwiskal en illaluktande disktrasa
fimpar och en använd snuspåse (förmodligen jonas)

woila.
en designad lampa (av inte vilka som helst) garanterat ingen har.

FJÄLLRÄVEN JATACK


BRRRRRRRRUUAARRRRR

mitt hår förfryser!

såhär kallt är det (bild ifrån dörren innifrån)

kyla, här kommer jag. tänkte jag och tog på mig mammas fjällrävenjacka och traskade ut med gunvald (visst tusan måste man rasta hundar i -30 också)

roligaste var bara när jag kom in, la mig ner i sängen och laddade in bilderna och upptäckte något jag inte hade sett, mitt hår! (se bilder) HAHAHA..