tisdag 15 september 2009


provshyttsporr

petra flashar med en smickrande leopardjacka, haha

krimskrams-johan

u go!

sötnosar

sallad på coffehouse

shopping på myrorna

johan har en, död bäver på huvudet?

min fina kompis (:

pooser!

OMG PORR!

sexyback

(:

gunvald var med en stund.

sikken fin dag jag haft idag med johan och petra, shoppat loss på myrorna och köpt ett par APSNYGGA boots!
DET vill ni inte missa!

bilder kommer sen på det!

mjupp



en rivstart på morgonen!
smoothie med blåbär, hallon, jordgubbar och banan.
och underbara avacado!

inte hunnit med någon dagensoutfit bild idag eftersom jag är lite stressad.
här är iaf en bild på ett fint halsband jag köpte nere i göteborg.

idag tänker jag dra till sundsvall för att möta upp goa johan och petra.
bilder ifrån dagen kom mer senare!



sikken ära!



helt otroligt!
kan inte fatta att det är jag som är det, förtjänar jag detta? ja förmodligen.
FNISS.

måndag 14 september 2009

den där larsson


måndagsmys i soffan.

en anings tillplattad gunvald.

far och son.

gunvald tar mer plats än vad man tror!

en helt avslappnad gunvald i jonas famn en måndagskväll tittandes på " svenska hollywood fruar" (urk vad bitchig dom var btw)

hursomhelst. detta fick jag lov att filma.



tingeling!


såhär mysigt kan man ha det en måndagskväll i en etta. lite värmeljus är alltid pricken över i;et.

kvällsmat.

bad jonas köpa "veckans nu" igen när han skulle handla. efteråt sa han att han inbillat sig att kassörskan kollat lite extra på honom när hon såg tidningen. höhö


sitter förövrigt och tittar på aftonbladet tv på nätet där man kan se lite olika nyhetsinslag.
jag kan ju dessvärre tycka att vissa nyheter är intressantare än andra.

"här tappar han bort sin snopp" okej?

carrie












jag säger bara en sak: carrie!
HERREGUD VILKEN SNYGG KVINNA!


ingen kvinna kan väl ha missat höra att sex and the city är snart tillbaka med en andra film! sex and the city fan som jag själv är ju jublade jag inombords när jag såg det.
vem hänger med på bio? XD

jag häpnas och dränks av avundsjuka varenda gång man googlar och ser alla bilder som kommer upp på henne. på precis var enda en strålar hon är blir bara vackrare och vackrare med åldern.
och för att inte tala om hennes hår!

godda


skräp i mungipan! hah

håret uppsatt, rätt ovanligt nuförtiden.

dagens: enkel brun tshirt brunt bälte och jeansleggings.
och ett änglavings-halsband

ute i parken på förmiddagen och lekte
(kolla vad liten han blev) :O

kom för en stund sen hem ifrån stan efter att ha käkat lunch med jonas som jobbar idag. big boy blev det.
det var gott, som vanligt.
men ångesten efter är större.
jag har ätit alldeles för fet mat i helgen för att dagens hamburgare skulle accepteras.
anna skipper vart är du när man som bäst behöver dig?

nu tänker jag diska, fast, jag orkar inte.
kanske äta? finns ingen mat.

äh, jag ligger här istället.
tittar på bloggar som är tusengånger bättre än min och känner mig en misslyckad bloggare pga alla är så jävla duktiga på att uppdatera.

söndag 13 september 2009

bye bye darling



haft
fullt upp i helgen så jag har prioriterat hundarna till hundra procent före bloggen, tyvärr.
idag åker hedda hem och kommer verkligen att sakna henne, gosigare hund får man leta efter. (fast gunvald är ju alltid gunvald)
man blir bara mer och mer sugen att skaffa en till, hmm.

idag har vi varit ute i skogen och dom har sprungit fritt, hälsat på mormor i stan och fikat, mormor bjuder alltid gunvald på korv, hon skämmer bort honom!
men du är underbar ändå mormor.

senare på eftermiddagen har jag "visselpipe-tränat" gunvald.dvs få honom att komma på visselpipeljudet om han sprungit iväg en bit ifrån huset bla. (sedan får han såklart en belöning om han kommer)
har verkligen funkat skitbra och han har snappat upp det på en gång, så nu gäller det att verkligen försöka hålla på det också och träna träna träna.

ikväll åker jag förmodligen till härnösand ett par dagar
får se hur länge jag stannar där beroende på jobb.
otroligt jobbigt med alla långa resor men det är det värt det.

jag hatar söndagar men den här är väl förmodligen slut snart.

lördag 12 september 2009

hedda&gunvald
















haft en riktigt mysig dag idag med hundarna, varit ute i naturen och dom har kutit omkring som två yrväder.
hedda är jätteduktig och verkar trivas bra här, riktigt kramsjuk och go hund.

nu tänker jag äta lite god mat som mamma gjort, farmor är hitbjuden så det kommer att bli en riktig mys-familjkväll.


fredag 11 september 2009

extramatte







sådärja. då har man inte bara en söt hund över helgen utan två.
imorgon blir det massvis med promenader och lek men först lite vila.

kalas!

hejhopp.
tänker hämta en underbar hund ikväll och vara extramatte över helgen till och börja med (: längtar!
vill ni veta mer så kolla in bloggen senare så ploppar jag in med lite bilder på sötnosen.