lördag 5 september 2009

en dag på stan!





















mina fötter VÄRKER, PULSERAR och är dyngiga som farao.
många intryck och har nog gått in på 100 affärer ungefär.
jag efter lite mer än en dag kan jag konstatera att jag ÄLSKAR göteborg.
folket är mycket vänligare än i stockholm, här finns det inte mängder av dom klassiska "stureplansbratsen" osv.
här är folket ödmjuka, vänliga och med fötterna på jorden! för att inte tala om dialekten!
ikväll tänker jag och johanna gå ut till sticky fingers, dricka vin och skaka bumpa.
nu ska jag duscha och göra ett tappert försök att fixa mig lite. uhm.
bilder kommer väl senare från kvällen!
ha det super "GÖTT" fniss.


fredag 4 september 2009

paulinaxx in my



fick för mig att googla på mitt eget heliga bloggnamn "paulinaxx"
och fick fram det här, vad fasen är detta? lol

big titts, njaa inte särskillt alls
bisexual, inte vad jag vet?

ska gå till BOTTEN med det här, JAG är paulinaxx, ingen annan

arhhg

goa gubbar


LEFFEloket! <3 visst är han söt?

var framme i göteborg dåra.
tågresan var allt anat än smickrande med tanke på att ev väldigt liten unge grät och skrek
i omgångar hela natten.
så frågan om jag fick sova mycket? skulle inte tro det!

johanna(och perre) bor en jättefin tvåa och jag känner mig redan hemma här.
vi har bara tagit det lugnt idag och hållit oss mest kring området och ett köpcenter i närheten, handlat lite mat och johanna bjöd på en supergod middag! NAMNAM

ligger just nu och äcklar oss i sängen och pratar snusk.
vi är nöjd.
när katten är borta dansar råttorna på bordet! skämt åsido perre! (;
perre åkte hem til norrland idag så det blir pojkväns-fritt.

ikväl tänker vi se på film och ladda batterierna till en heldag på stan imorgon!
känner mig fortfarande ganska förkyld men försöker ignorera det i det mån som går.

ps, inte hunnit fota än så ni få tammefaen nöja er med leffeloket.

torsdag 3 september 2009

GE MIG





åh, boots boots boots boots, drool.
jag kommer att leta ihjäl mig efter dom perfekta snygga bootsen i göteborg.
boots är snyggt, boots är tufft, boots är attityd.

ett par snygga slitna jeans, boots och någon snygg topp så är looken fixad!


och föressten, har länge vart ute efter ett par snygga finare skor och fastade DIREKT för dessa på Nelly.com
blev förälskad på en gång och lite till, borde man slå till?

varför ska det finnas så mycket snusksnyggt? fuck.



<3

paulina videobloggar!



som ni hörde har jag tråkigt och fick för mig något jag länge fasat för, videobloggar! så otroligt läskigt att höra sin egen röst! men det var ju värt ett försök iaf. hohoho.

ner på byyyn


provade ett par snygga brunfärgade byxor med coola dragkedjor på vero moda. satt bra och var väldigt bekväma. dom blev det!

måste ju kolla bumpan också! mohah


denna gång provar jag björn axens inpackning när min loreal är slut. hört mycket gott om det märket.


en kompis hade hittat dessa superfina fjärilar och jag kunde inte stå emot att köpa två stycken med. hängde upp i gardinen :)


en närmare titt.


ipren-kanske inte det roligaste att handla men ett MÅSTE just nu.

usch, nej. nu spar jag på shoppingen till göteborg där jag förmodligen kommer hitta extremt mycket mer (sorgligt nog)
ska försöka häjda mig i det mån som går men det kommer att bli tufft, riktigt tuff.

nu ska jag kika på lite bloggar, ligga och snyta mig och kolla på tv3play.

tadaa!







ja, detta får då bli dagens outfitbilder.
idag får jag i något slags indian-tema med en tunn fläta i håret.
hela tre helt olika halsband, personligen tycker jag kan kan ha hur mycket halsband som helst.

jag känner mig mäkta stolt över mig själv eftersom jag nyss har tagit tummen ur arslet och städat litegrand. (fyfan vad skitigt det var förövrigt)

funderar på att ta en liten tur i "stan" i storstaden härnösand och köpa till mig lite lycka (dvs produkter, smink, smycken, kläder?) haha.

först kommer det ett köptips, jag personligen klarar mig inte utan denna.


glittereyeliner i silver, köpt på åhlens om jag inte minns helt fel och piffar upp vilken festsminkning som helst, och även till vardags om man vill det.
dina ögon kommer boktavligen att glittra, superfint!

kärlekshull



nemen titta vad underbart, en vacker kvinna som vågar för en tidning ta av sig kläderna och varken låta bilden bli redigerad, dra in magen eller sitta i en annan position.

dom måste ha otroligt lite att prata om där i amerika om det här är samtalsämnet just nu som jag förstår är högaktuellt.
sorry killar, trådsmala kvinnor finns möjligtvis redigerade tidningar,porrfilmer och på catwalken.

lite kärlekshull gömmer vi allra flesta och det ska vi tammefan vara STOLTA över!

pinsamma hemligeter från barndomen



det finns vissa saker man liksom har förträngt men som man många år senare kan tänka tillbaka till och skratta.
när jag var mindre vad jag BESATT i robinsson-robin nivet.
tyckte han var snyggast i världen och bad johannna måla en teckning på honom som hon då gjorde och som jag genast efter hängde upp på väggen och lät hänga där lääänge.
klippte ut bilder och satte i en bok. osv.


kommer ni ihåg barnprogramet (om man nu kan kalla det så) simpor och grodfötter?
när jag var liten ville jag ALLTID se på det samtidigt som jag var livrädd för dessa grodliknande varelser, tittade alltid under sängen innan jag la mig efter jag sett på programmet.


när jag var liten tog jag mig en dag mod att skicka en frågachans-lapp till en söt kille på skolan.
kände mig stolt och förväntansfull och fick DISSEN tillbaka. usch, aldrig mer, tänkte jag.


åska var något jag tyckte var fruktansvärt obehagligt (kan känna än idag)
kröp mer än gärna ner imellan mamma och papppa under en åskig natt.


när jag var liten brukade ofta jag och en killkompis samla in humlor i glasburkar och stå och skaka burkarna när dom var i, vi tyckte det var huur roligt som helst.
som jag ser det 15 år senare - stackars humlor!


en gång när jag var med en kompis skrattade jag så mycket att jag kissade på mig. usch vad jag led. haha

..well. detta är bara en bråkdel men man kan som tur är tänka tillbaka på det med ett väldigt gott skratt.
godnatt på er!

onsdag 2 september 2009

diinndoong







eftersom jonas fortfarande är på jobbet och jag har dödstråkigt efter att ha checkat igenom lite läsvärda bloggar bestämde jag mig för att gå lös lite med kameran, på gott och ont, hah.

hursomhelst.. fortsätter med...


1.

hahah, har alltid tyckt gaybloggen varit lite överskattad tills jag läste detta inlägg och fick mig ett gott skratt. verkligen en tuff kille som står för vem han är! mer sånna.'

2.

jag dör av ögonorgasm så söt.
3.

snaaart drar idol igång! taggad som få.

hemma från rasten





hinner väl med lite snabba dagens outfit bilder nu när jag är hemma på rasten.
lyxigt att kunna åka hem va? att ha jobb nära är ruskigt bra.

ikväll
efter jobbet tänker jag fixa det sista med packningen och sedan dra mig ner till härnösand över natten.
jonas är gullig och skjutsar mig till tåget på torsdag, wi.

snart kommer jag johannasötplutt!



tisdag 1 september 2009


1.

fulla gifta gamla gubbar som super sig full och tar chansen att stöta på småflickor under krogsbesöket med jobbarkompisarna, patetisk!

2.

såg just en dokumentär om kvinnan med 14 barn. verkar som en bra och kärleksfull mamma men hur ORKAR MAN?

3.

.. ja, vad säger man? när jag var elva år lekte jag nog fortfarande med barbie
och drack saft.



mode på landet



går runt och filosoferar i mina snobben-mjukisar
Kursiv
varför är solen gul?
varför är blonderade fjortisar ful?

ja, finns mycket djupa funderingar.